Vakna typ nu ;)

!Hola! Nu sitter jag framför datan (som alla fattar) och kollar Fb, bloggar och bloggar själv. Jag har precis duschat och ska ställa fram frukost innan mamma kommer tillbaka från promenaden med Lilla Ragnar :-) Och om jag inte gör det blir det inte så himla kul, så det blir kanske inte jättelåååååångt inlägg :O Men snart kommer väl pappa och ska sätta upp staket runt våran tomt, den delen som är lite "utanför":P Han sa ju att han skulle det igår men nene, så blev det inte:) Hahaha!! Ni vet pappor x) Nä, men aja:) Senare ska jag rida, det e så kul nu när jag får börja trava på hnm! Men igår när jag red var han ju aspigg för att han inte hade travat på typ 4 dagar. Och sen går hans flickvän förbi ridbanan, och då stannar de och jag stannar Winchester så de får kolla på varandra, och sen fortsätter jag rida och hon fortsätter gå men Winchester han blir helt till sig och börjar gå o små cirklar och dra upp huvudet och gnägga och försöker vända och springa efter osv. Och samma sak med ser jag Stella (som hans flickvän heter) göra! Vad söta det va men sen kunde jag knappt rida för han stannade bara och ville efter! DÄR HAR VI ETT EXEMPEL PÅ SANN KÄRLEK<33 Muppad jag e, men jaja:)
Aa, ni som hatar att läsa om ponnisar och så…. det är bara att gilla läget ;o Nä, men vi skriver ju inte bara om ponnisar likosm ;)
Finast!!
PUSS //Linn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0