Tjodelo :)

Hatar att man måste skriva rubrik-.- Varför liksom? Ni är väl ändå inte så intressant, eller? <3 Aa, fast strunt i de :) Tänk att jag alltid börjar med de negativa sakerna och slutar med positiva, eller är det så det ska vara?! Jag vet inte…
Har precis ätit och ska göra klart power pointen (det kommer inte händå :D) och göra läxor (som inte heller kommer slutföras) eller asso det är inte läxor jag jobbar bara så jag kommer före alla så jag kan chilla sen på lektionerna ;) Fast då kommrt jag bara behöva gör andra grejor som suger därför ska jag lägga ifrån mig SO:n nu och kolla på TV ;) Smarta jag <3 Undrar om det kommer blir shortsväder imrn… ska kolla vänta lite… (att skriva vänta lite i ett inlägg e ju lite konstigt)… det kommer bli 13 grader på förmiddagen och typ 18 grader på kvällen så gilrs.. det är shorts imrn okeeeej??
Okej, jag har städat och så och glömde skriva vidare, så sämst! Hahah x) Men nu kommer lite biledr från musiken :)
Ellinor gör sin chillarpose ;) som alltid...
Mathilda e aldrig beredd på att bli fotat ;)

Asso de va en film men som sagt innan, jag fick inte lägga upp -.-
Puss pårej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0