Tänka sig vad jag kollar på..

Jo, det jag alltid kollar på. Jag är helt beroende av Ghost Whisperer!<3 haha x)

Pappa e och spelar golf, han åkte typ vid 6 någonting, men jag vaknade 6.18 (kollade på klockan haha x) och då hörde jag hnm gå upp ur sängen för det låter rätt mkt men så gick jag ut till köket för att dricka vatten men så vare han inte där?!!! Och vi har en dörr som låser när man stänger igen den ni vet, och då låter det ju + att det ekar... blablabla men han va nt där?! Men så gick jag och lade mig och vaknade igen typ lite efter 9. Och så gick jag ut och kollade på Ghost Whisperer och nu sitter jag här, darrande av skräck.. haha nee, men jag får nt tag på pappa heller men han spelar ju golf så jaja ;) men nu vill jag fortsätta kolla på tv så jag bloggar sen<333

Jag kan nt lägga upp bilder?!!! Eller vissa går men nt alla;( Varför, vet ngn?<3

Gammal bild från 09 typ<33

Puss /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0