Svar;

Vi fick en fråga från någon, "Vad betyder sbv?" och det är det säkert många som undrar men det är en liten hemlis jag och Mathilda har :) Det "braiga" är att det är kort, kanske inte så lätt att komma ihåg, men men :) Så där fick du svar, att det är en hemlis:) Fast nån gång kanske vi berättar… eller inte <33 x)


Tjenare, idag så ska jag till min ponni och rida hnm som jag inte gjort på typ 4 dagar!! Wie, sen får jag ju jogga idag=börja sätta igång hnm:D Och sen det jag typ tycker är bäst med hela dagen är att vi ska sätta nät/staket runt våran tomt. Vi har ju runt våran pool och altanen men resten av den stora tomten har vi inget och vi vill att ragnar ska gå lös där det är massa gräs och träd, buskar osv. Och där ska jag också träna agility;)
Men nu ska jag äta frukost och så:)
När vi ryckte W man ;)
P U S S //Linn<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

STÖRST BÄST OCH VACKRAST! tror jag :P

2011-04-22 @ 09:43:30
Postat av: Anonym

Tro vad du vill:D Vi säger aldrig, eller iaf inte jag. Störst bäst o vackrast e väl lite ego också? <33 puss på dig eftersom att du inte skriver namn!!!!

2011-04-23 @ 08:20:11
URL: http://sbv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0