Svar på frågestunden!

Nu ska jag sitta ett tag och svara på alla frågor, blev faktiskt rätt många;) Får se om jag tar alla nu eller delar upp ;)
Svar till "Saga":
vilken klubb tävlar du för ? har ni valla en egen klubb eller tävlar alla för olika ? och om du tävlar för någon annan, hur kommer det sig att du gör det ?
"Jag tävlar för Waxholms Fältrittklubb. Vallatorps Ryttarförening heter den klubben, men jag tävlar för Wfrk;) Jag tävlar för Wfrk för att de har många dressyrryttare, då vi kan ha Div 3 och Div 2 och det är en rolig klubb med mkt programridningar osv. Hoppas du förstår :)"
hur många ponnysar har du haft innan winchester ?
"Jag har haft 2 st, min första hette Spader Knekt men finns numera i himlen och har det bra. Efter hnm hade jag Texas, men nu bor han hos världens bästa tjej, så söt och duktig på att rida. Han stormtrivs där tror jag <3"
Vad är ditt mål med din ponny ?
"Med Winchester vet jag inte, han är ju till salu nu men jag ska väl tävla vidare och försöka stärka hnm mer och träna mest så han blir toppenfin! <3 Men jag rider ju på okej poäng på tävlingar så jag försöker väl hålla mig där och inte sjunka eller så. Haha x)
Rider du bara dressyr eller hoppar du oxå ?
"Jag rider absolut inte bara dressyr, man måste ju hoppa! Winchester älskar att hoppa så jag gör det för hnm och för mig. Bra balans osv. ;) Sen är hoppar jag ju på KM och så tränade jag hoppning på varanan söndag och löshoppade hnm de andra söndagarna :) Bra träning för hnm!
Hur är stallet ni står på ? är det bara privata eller är det en ridskoleverksamhet oxå ? (har aldrig varit där)
"Ett bra stall, dock ingår inget i hyran så som mat, torv. Bara privata, annars skulle jag inte stå där, men det visste ju inte du:)
Har länge du och Mathida kännt varandra ?
"Ja, från när skolan började ;)
"vill bara säga att det här är en väldigt rolig blogg och jag gillar ALLT vad ni skriver." Tack ;) <3

Svar till: "Vilmsson"
Rider du helst ute eller inne??
"Ute ofc ;)<3
Dressyr eller hoppning?
" Dressyr ofc ;)<3 Fast hoppning e väl okej ;) Hhaha x)
med eller utan saden?
"Skritta ut och trava när det e vinter eller fett varmt då e det utan, fast inte galopp för då flyger jag av direkt ;) nää men när jag rider liksom vanligt/tränar så med sadel :) <3
Vad är det konstigaste som har hänt dig?? :P
Det är väldigt mkt saker, t.e.x med kompisar och så men det tänker jag inte at upp här, men annars vet jag inte.
Jag hade min första fästing förra året och den satt på min armhåla. Fast det va ju inte så konstigt ;D Kommer nt på ngt ;)
Svar till: "Victoria Manberger"
Vad heter alla dina hästar? (om du har fler än Winchester)
Har inga fler ;)
Svar till: "stutsbolllllllleeeen"
Dressyr eller hoppning?
Samma svar som jag skrev där upp ;)
Kingsland eller Pikeur?
Kings land strumpr ofc;)<3 Men annars pikeur<333 Pikeur in my <3
Vad gillar du mest med Winchester?
Hans gång, när man rider ;D  och att han har personlighet som alla vet ;)
Vad e din favorit glass? ;)
Ben och Jerry ;)
Rida ut eller på banan/inne?
Ute sååååklart <3
Vilken e din favorit färg på häääst?
Svart tror jag <33
Vad e det pinsammaste som hänt dig haha? ;D
Vet nt, eller kanske en sak men det tänker jag inte berätta på bloggen ;) Fast det va ju inte så jätte pinsamt kanske men jaja ;) <3
Svar till: "Oliven"
Dressyr vs hoppning?
Samma som de andra svaren ;)
Vad satsar du påå?
Ingen aning faktiskt, att den här bloggen ska bli lika känd som Kissies ;) Hahah nee men vet inte riktigt <3
Vem är du kär i?
Samma som Mathilda! Vi älskar Joel!! <3
hahahaah <3333 jag kan ju redan svarte på några mens aja!! Haha, Oliven, vad söt du e. Det gå lite fort när du skriver va?? <33


Puss hej då ;)

Hoppas ni blev nöjda med svaren ;) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0