Svar på frågestund! :)

Svar till Linn;
När ska ni börja rida in fölet?
Jag vet faktiskt inte riktit men när den är typ 2 år ;) På vilken höjd/klass ska du tävla på godis i hoppning. Asso första tävlingen vilken höjd? Inte helt säker men jag börjar väl på nåt lätt, typ 70-80 nått sånt? Har aldrig tävlat duvet ;) Och vilken höjd ska du tävla som högst? Det vet jag inte heller, men jag vet att Godis kan hoppa högt så kanske 120? Jag tror nåt sånt;) 
<33 puss Hihi puss på dej me <33 Hoppas att du fick bra svar ;)

Svar till Anonym;
hur gammal är du? Jag är 12 år och fyller 13 i Augusti ;) Hur känner du och Linn varandra? Vi går i samma skola :) Vilken skola går du på? Jag går på Enhagen, Täby Friskola ;) Rider du mest hoppning eller dressyr? :D Jag tycker att hoppning e roligast så jag tror att det e det jag rider mest, men dressyr kan va roligt också så det tränar jag ibland me ;) Hoppas du fick bra svar på dina frågor ;) men snälla skriv namn nästa gång :) x)

Puss// Mathilda<3

   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0