Ska typ sova snart?? <3

Haloo, nu sitter jag och chattar med bästa Pauline och så. Sen kollar jag på lite andra grejor, men det e inte så himla intressant. Men asso jag börjar bli rätt trött för jag har suttit framför datan i över 1 timme så mina ögon börjar bli rätt trötta :) Mamma går typ snart och lägger sig och då gör väl jag också det :) <33 Haha, vill nt sitta uppe själv :) Haha jorå men det spökar i vårat hur så det är lite läbbigt :) Jag e en fegis sååååå =) Men jag har inite börjat med min Power point och jag ska ha den nästa vecka så jag börjar få typ stressanfall:/ Jesus! Asso är gud pappa till Jesus?? Asso jag fattar inte de? Är han de eller?? <33 Fast det är ju inget som jag är så intresserad av:) haha. Imrn ska jag träffa Pauline i stallet, så det blir väl nice eller?! Och imrn svarar jag på frågestunden så säll era frågor innan imrn:)
Kanske tar ngr frågor i taget så det inte blir så mkt i ett inlägg ;) Asso är det inte inlägg man har i BH:ar för det heter ju inlägg här ocksåååå??? Aja, nu börjar jag bli mupp:/
Jättefin bild asso ;) men jag kan ju inte bara lägga upp tråiga bilder, måste ju ha lite fula bilder på mig såklart ;)
annars har ni ju inget att skratta åt eller hur ?? <33
Mobba inte oss men vi krockade och båda typ skreeek och då la jag mej över tangentbordet och då klickade den på ta bild!!!! mobbas inte tack! men som jag sa, man måste bjuda på sig själv även om ens mamma inte vet att man lägger ut på bloggen :S
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0