Pauline, vi måste komma på ett boll namn till Molly!!

Alla andra, strunta i rubriken! Det är bara till Pauline :)

Tjodelodo ladies and ladies friends! Ja, den början kommer från Anelias.com! Säger så vid alla sina videoklipp :-)
Men vi struntar i de nu <33 Idag så har jag varit sjukt duktig för jag har börjat med min power point ;) I am so good tralala! Ja, såklart!!! Typ vid 14.00 så åkte vi till stallet, och så började jag och mamma att mocka hagen, men jag mockade en kärra för jag red ut med Pauline och Molly ;) Vi red Hagby <3 Min lilla gulliga ponni bockade bara en ända gång och det är en stor framgång (sen vet jag ju inte hur han är näste gång)! Han bockade riktigt högt men han bockar rätt mjukt och så men man hinner säkert läsa ut en kapitel bok innan han är nere känns det som, fast nee:) Men sen va han sjukt pigg när vi galoppade uppför backen, blåsan (bläsen) typ drog iväg med medans jag och Winchåster (winchester) och pauline och wånder (wonder) va lite efter fast vi kom ikapp för vi är bäst!! Haha, men nu sitter jag hemma och ska börja med den Grekiska salladen som blir till middag :)



Fredagkvälls outfit:

Tröja: American Eagle
Byxor: Hollister
Strumpor: Kingsland men ska byta nu:) (Om det var ngt viktigt detalj på outfiten) :/
Puss /Linn <3

ps. det blir nog bättre uppdate imrn ;)

Kommentarer
Postat av: Paulineeeeee

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!:D<333333

2011-04-25 @ 10:17:19
URL: http://tabyponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0