Parlamentet?! -.-

Hej och hå farbror blå? -.- Åh så rolig jag är... ;) Rubriken är fiiin ;)

Nee men på morgonen åkte jag och mamma buss tsm<3 Haha, ja då fick man lite sällskap:) Mamma har typ aldrig åkt buss, eller såklart hon har men asso ni fattar. 
Idag har jag varit i skolan (som vanligt) men vi slutade kl 13.20 så de va lugnt ;) Se drog jag till stallet och gjorde mat och bytte vatten och så, sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och så packade jag för jag skulle ju åka till pappa ;D Meeeen jag har panik för vi ska ha prov på fredag och jag har nt tränat :((( Asso det är sjuuukt stort prov (enligt mig för jag är nt van vid sånna här bigga prov) så jag måste plugga nu:)
Pluggponni, nejnej inte ett dugg!! Men nu måste jag plugga för annars får jag kanske inte alla rätt på provet och då är jag dålig... ;)!!


Jag satt typ i 2 timmmar och gjorde flätor i Mathildas hår ;) (några dagar innan jul)

   
Jag och Ellinor skulle gå igenom däääär????!!!! Blää, fast det va tydligen bara vatten :S

puss, orkar nt blogga mer pga stress med provet ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0