Omg -.-'

Asså, förlåt mej!! Gud det e typ bara Linn som uppdaterar, omg jag e Fett sämst ;s men aa, igår eller va man ska säga, så tränade jag Indoor Walking me pappa, det va faktiskt skitkul! :) man va typ på en sån här trampsak å så joggade man å körde fort å sånt i takt till musiken ;) sen så kom vi hem å vi tränade hästarna å alla gick asbra ;) HAHA, jag red Diddi, min shettis, å hon dog typ, haha nää men det va askul ;) efter det så gjorde vi inget spec, eller jo, jag hoppade på Lenas studsmatta, vår granne, med Wilma, å jag typ asgarva hela tiden för Wilma höll på x) men nu ligger jag typ här medans alla i huset sover ;) jag somna typ kvart i nio ?! så nu e jag vaken å skit pigg kl 03:53 xd haha, men eftersom jag bloggar från mobilen, orkade inte sätta på datorn för när den startar så typ låter den as mycke, så får ni ingen bild, men jag bloggar mer imorn, asså då menar jag MER! men gonatt! Puss// Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0