Ny blogg här :)

Tjenare, vi tänkte bara börja skriva lite om oss själva.

Linn: Aa, jag heter Linn och e 13år och e en blondin, i både huvudet och i hårfärgen-.- Haha X) Aa, jag har en ponni som heter Winchester som jag kommer skriva en del om. Jag tävlar i dressyr på hnm och tävlar hoppning på klubbnivå bara för skoj skull men "satsar" på dressyrn ;) Sen har jag en liten valp, eller inte så mkt valp längre kanske? Han e en 9 månader gammal Jack Russel. Han heter Ragnar (Sveduddens Ragnar) och e bara bäst. Jag ställer ut hnm och det har gått sjukt bra! Vi deltog i My dog 2010 och han vann båda dagarna, i sin ras... om jag ska skryta lite mer så har han vunnit nästan varje gång. Förutom en eller två:) Hemma hos min pappa har vi en katt som heter Prima Donna Engla och så har min syrra två hundar:) Fast hon bor bara hos våran pappa ibland (inte samma mamma) -.- ni fattar inte men skit i de ;) <33 Aa, det va väl de<33 Puss

Den va jättefiiiin, absolut:/ men lilla Mathilda tyckte att jag skulle ta den..-.-' <33


Mathilda:
Aa, jag heter Mathilda och är 12år, fast jag fyller 13 i augusti x) jag e brunett me bruna ögon -.- ;) Jag bor mitt ute i tjottahejti (stavning) me en massa hästar men jag tänker mest skriva om Godis (Esse Goody Paintbox) som e en C-ponny som precis har fått ett stoföl ;) men när hennes föl e lite äldre så tänker jag börja träna Godis igen å tävla både dressyr och hoppning ;) sen har vi en massa katter, 5 st faktiskt men aa, sen har vi en hund som en korsning mellan Bovier (det e nåt mer före Bovier men jag kommer inte ihåg) och Rottweiler¨så han e rätt stor, å han heter Chip ;) men han bor hos farmor för han har gått i pension x) jag har typ 5 syskon, en mamma å en pappa såklart, men en av mina syskon e äldre än mig, men han¨å jag har nt samma mamma så han bor mest i skåne me sin mamma ;) det va väl typ det så puss <33 ;)

Bar för att Linn ville det.. -.-' inte fiiin, men bajs aa typ ;)


P U S S från de bästa <333


Kommentarer
Postat av: Victoria Manberger

Snygg blogg!

2011-04-19 @ 17:44:33
Postat av: Anonym

vad betyder sbv?

2011-04-19 @ 19:39:45
Postat av: ebba handler:)

snygg blogg:)! forsätt:)

2011-04-19 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0