Kan inte blogga så mkt idag -.-

Halo, asso jag kan nt blogga så mkt idag så jag överlåter de till Mathilda:) Har asmkt att göra så dålig uppdate från mej bah så ni vet <3 Bjuder på lite grymma bilder istället ;)

Patti e så söööööt <333
Ebba å Ellinor :)
Haha, killen som man ser 2:a från vänster är Gabriel Fransson!! Hahah x)
Som tur e ser man inte mej, bara mina ben!! De där va i 2:an eller 3:an :-)
Träning i ****land ;) Vet inte vart men det hette land efter: Typ som Jämtland!
Eller kanske Järvsö? Haha vet inte, kbry!! För 3 år sedan typ eller 4?
Loi lyckades få en smexig bild på en gubbe :-)
Så nu måste jag börja göra Power Pointen :-)
Puss /Linn <33

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH men fin bild på mig xd <3

2011-04-25 @ 16:36:18
URL: http://fotobyellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0