Jag vet att mathilda är dålig på att uppdatera ;) hihi <33

Nee, men jag ska berätta lite kortfattat om dagen annars blir det nog några decimeter långt inlägg :)

Först skola... hade prov och jag var bäst!! Asso jag tror jag har alla rätt, hade ju de på Afrikaprovet :) Kände mig fett stolt då fast typ alla hade de :) Aa, sen efter lunchen gick jag, Mira och Mathilda till vårat hemliga ställe som vi alltid går till innan syslöjden ;) Där kollade på mobilerna och sånt <33 Sen började vi och jag han göra ett pennskrin på den lektionen och den är färdig!! Asso jag satt själv ;( och då blir man ju lite mer fokuserad (alltså är jag ingen satsare;) haha) Sen åkte jag till stallet och hade lektion (dressyrlektion som alltid) men vi hoppade eftersom jag ska hoppa på Valla, det är en Clear Round så jag ska bara hoppa 70 cm ;) Och för er som nty vet vad de är så är det ingen "riktig" tävling utan det är ingen som vinner utan bara de som hoppar runt banan utan att vägra/riva får rosett ;) Men jag är bara med för skoj skull och för att det är bra träning och Winchester älskar det :)<3 Btw jag fick mitt bankomat kort och koden är **** ;) Så nu kan jag shoppa ;) Hihi, eller spendera pengarna på Lidl<33 Alla i Enhagens favoritaffär ;) Hihi <33

Sen åkte jag och pappa och köpte Sushi och läsk, ostbågar till pappa, och en liten bubbelchoklad till mig ;) Pappa har redan smällt i sig nästan hela!!! OMG! <3 Men nu sitter jag här och har det roligt?! Nää, men jag ska nog chilla nu och sen göra lite på min power point som jag ska ha på måndag men så alla vet kommer jag vara sjuk dåå... ops jag kankse inte borde ha sagt de?! Haha x) Men ni får nöja er med detta inlägg, men imrn kommer jag nt blogga på morgonen (för jag ska soooova) men efter 11 kankse <33 Så kolla då elller jag veet nt, gör som ni vill:) Är det ngn som ska kolla på Talang? Är det så himla bra?

Fin liten knopp innan träning ;)


<33


Kolla in mitt pennskrin asso <33 ;D


Mathilda feeeett koncentrerad, hon började på sitt pennskrin för hundra år sen... eller typ 15 innan mig 20 min men jag var redan färdig när jag tog fotot ;)

Fina fötter men en finare Mira <33 puss

Är det ngn som vill att jag gör en finn 5 fel?

Puss/Linn  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0