Hos mimmi ;)

Sry för dålig uppdatering från mig (Mathilda) jag hade inte tillgång till någon dator eftersom att jag sov hos min moster me min syrra ; *) skit kul! Jag och min syrra åkte hem till Mimmi min moster och väntade på hennes "kille" Anit, medans vi väntade gick vi ut med Anits hund Boss, som är en blandning av Jack Russel och Chihuahua ;) och Mimmis Pitbull Stella, som, vad ni än tror om pitbullar, så är stella den snällaste hunden på jordens yta, jag Lovar! ;) sen när Anit hade kommit hem så stack vi till en äng utanför Bögs gård å lekte me hundrana, ska se om jag kan ladda över några bilder sen, men iaf sen åkte vi å lämna hundarna hos Anits mamma ;) sen så ville alla äta olika mat till middag så vi stack till Kista Galleria å åt på nåt ställe där jag åt sushi, Wilma åt kyckling grejs, mimmi, den smalisen tog en skit stor hamburgare å åt en tugga sen va hon mätt X) å anit åt kebab grejs ;) ;) sen så gick vi typ runt i Kista i 2 tim eller nått å jag fick 2 nya iphone skal ( bortskämd!) XD å vi köpte massa godis å sånt, sen när vi åkte hem så DUNKADE vi Dirty bit i bilen, för anit har gjort om sin bil så att den är lägre å har VÄRSTA högtalarna där bak som dunkar i hela bilen, så när vi satte på Dirty Bit så vibrerade hela bilen å alla kollade på oss! x) :D när vi kom hem så kollade vi på film å käka massa chips å va uppe till typ 2 ;) sen vakna vi tio, fast jag trodde inte det så jag tänkte när Wilma var uppe så trodde jag att kl var 7 så jag bah: Wilma väck mig inte kl 7.. -.-' men då va kl 10 å jag bah : OMG O.o haha :D men aa, nu sitter jag här med Anits dator som man kan se på teven ;) å bloggar ;) sen ska vi sticka nånstans när Anit kommer hem ;) aa, ska se om jag hittar nån bild ;)

Jag hittade ingen annan bild på denna dator, laddar upp mer när jag kommer hem ;)

Puss // Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Bögs gård?? ahaha!!! :D

2011-04-21 @ 12:13:34
Postat av: Svar; Mathilda

Ja, det e typ Danska å betyder typ gården i böjen eller nåt, så det e inte svenska ;)

2011-04-21 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0