Hej på er :)

Tjenare, nu har jag och Mathilda kollat på Johan Falk:=) Skulle ju se båda igårkväll men klockan blev typ halv 1 så vi var rätt trötta och vi hade ställt klockan på 8.30 :S Aa, sen gick vi ut till Godis och fölet och gick ut med de till en hage och sen tog vi ut Diddi också :) Fixade med lite hö till dem och så, men så nu sitter jag här framför datan medans Mathilda e ute och ska köra Geronimo :) Så jag tänkte väl typ berätta lite grejor... fast jag vet inte riktigt vad:/ Ööö, jo jag vaknade 2.30 och kollade Fb och så x) Fast det va ju inte så intressant ;O Ja ni, snart ska väl jag åka hem och så ska jag ta hand om min lilla fina ponni <33 De va väl typ de ;) Har ju inte hänt så mkt nu på morgonen :p



PUSS /Linn <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0