Hårboll=Vilma Gummiboll=Linn Studsboll=Pauline

Tjenare alla små bebisar, nää! Stora bebisar! Äh, sluta vara så barnslig nu Linn:) Okej, dåå mamma!!
Åh, fett tråkig jag ee?! Aa, strunta i mina fasoner, de e bara töntiga. Men iaf så var jag i stallet idag, grymt funny bunny?! Winchester var jättefin<3 Skrittade ut med Pauline och Vilma och sen travade jag på banan och han blev väldigt fin på slutet. I början va han lite öppen men han har ju inte travat så himla mkt. Bara igår liksom så jag lät hnm göra de och sen började jag bara rida lite mer på ytter och så och han sökte sig ner väl och blev väldigt rund och fin<3 Bästa ponin ever today! Aa, sen så satt jag med Hårboll och Studsboll och snackade med dem. Sen körde jag Hårboll på pirran;) Wiii vad kul. Naaaaaaaat x)  Shit vad tråkigt asso :-) Fina smilisar va--> :-) :=) Omg, en med en näsborre och en med 2, vilken är finast?! Den med en såklart annars ser det ut som fet apa. Fast den här-->:-)
har ju en NÄSA men den här -->:=) har ju NÄSBORRAR! Oj så seriös jag är? Vänta jag kom på att om man tar bort ögonen från den här--> :=) så blir det en sån här liten sötnos-->=) Åh så söt!! Gud jag dör så söt! Fin hest:)

 


Fiiiiin hårig boll!!!



Puss på er små och stora bebisar //Linn <3


Kommentarer
Postat av: Vilmsson xD

Inte okej!!!

2011-04-23 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0