Dumma telefonförsäljare ;)

Hej på er :) För några sekunder sedan svarade jag i telefonen och det var en gubbe som började prata: Hej, jag söker Janne Andersson? Och jag bah: Det finns ingen som heter det här-.-!!!! Asso min mamma heter inte Janne, hon heter Jane!! Jag blir så sur, nästan alla säger alltid: Hej, är Janne hemma? Har du Janne hemma? Jag kommer från bamsetidningarna och söker en målsman, är Janne kanske där? Whääää;( Kan nt folk läsa? Det e faktiskt skillnad på Janne och Jane!! Jag, det är ju inget att hänga upp sig på för att det har ju varit så i några års tid. Jaja<3 Nu ska jag äta och sen ska jag glo på TV;) Igår var statistiken på: 129 sidvisningar och typ 40 unika;) De e bra, och idag va det ca 40 unika igen ;) Haha inget att vara stolt över men ändå <333 Nu måste jag dra;)
Detta e min bästa vän, naaaaaaaaaaat!!! x)
Chaoi //Linn <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0