Bättre uppdate ska bli :)

Tjenare, ja som rubriken beskriver ska jag försöka bli bättre på att uppdater. Efter måndag nästa vecka kommer jag vara grym på att blogga bara så att alla vet;) Men ja idag så har jag varit i skolan och stallet som vanligt. Finaste ponnin ever<33 Linda (en veeen) red hnm men han är ju väldigt svårriden men hon var jätteduktig ;)<3 Aa, sen åkte jag hem och kollade på Ghost Whisperer säsong 5, och jag har nt pluggat!!!!!!! Shit! ;D

Ja en fin liten bild när ja skulle tävla ;)

Är det någon som vet vad pinnglassen iglo är för ngt? Kommentera om ni vet! Aa, men iaf dem har slutat med den. För typ 4-5 år sedan försvann den men jag har fortfarande smaken kvar för jag och pappa åt sånna hela tiden;) haha :o) Meeen jag är så sur för den har förvunnit... ;-( Så ledsen jag blev nu!!! :(


Så här dåg den ut... fast lite mer äkta!! <333


Så här ser man ut när man inte får iglo på kvällen ;)

Kort inlägg kanske men men ....

Puss //Linn<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0