A long day ;)

Tjenare, har precis ätit och så ;) Idag satte jag och mamma upp det sista nätet runt tomten så inte Ragnar drar iväg på egen hand ;) Efter det åkte jag och mamma till stallet och kollade till Chili (en storhäst, bästis med W typ, haha nee) för hon har ett öppet äckligt sår som är under ganashen, och nu tänker ni: ett litet mini sår eller?? Men nej, det är ett öppet stor "sår" så det rinner ut saliv:( Ni förstår hur djupt det är när det rinner ut ur det! Inget litet eller så utan ett BIG BIG BIG sår. Höll på att spy när jag såg det för första gången. Och jag är inte så mesig när det gäller sånt men det där var hemskt ;( Blää! Aa, men sen åkte vi hem igen och åt lunch och sånt, sen drog vi till Hööks och köpte ett Shabrak. Efter de va vi på väg till stallet. Jag red Winchester och han var jättefin! Vi red igenom LA:1 och han gick jättefint!<3 Puss på hnm ;) Sen gick jag och Antonia upp på loftet och kollade på "aset" som hängde i nedre delen. Stallägarens son slaktar djur (i detta fall var det ett rådjur" och hänger upp dem på loftet. Riktigt äckligt :S Men jag och Antonia plåtade rådjuret som hängde i tassarna :/ Först tänkte jag lägga ut bilderna men jag tror det är lite weird ;) Och man mår nog lite dåligt efter de bilderna. Haha! <3 Men sen kom vi på att några hade satt upp kameror där vi stod (sånna där övervakning kameror pga. tidigare grejer) och då tänkte vi att de kanske kommer prata med oss imrn och säga: Vi såg er ta foton på ett as! Och då kom jag fram till (med min dåliga humor) att vi skulle svara: Ja, det var ASkul!!! Hahahahhaha x) Shit vad vi garvade! OMG!!! <33
Nu har jag varit och kört agility och Ragnar e skit duktig, vi springer runt där som två galningar:) Har säkert publik också då alla grannar säkert glor ;) Ragnar får äntligen vara lös på en stor yta. Skönt! Men nu ska jag ut och leka med hnm så han lir lite trött så han sover på kvällarna ;)
man ser nt så mkt men det va bra det. Haha x)
Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: sara

Visa bild på schabraket!

2011-04-24 @ 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0